Prylar

En del av prylarna går att beställa via vår nätbutik.

Prylarna nedan kan köpas i styrelserummet eller kansliet. Om du har förslag på nya prylar eller designer, så kan du vara i kontakt med kak@tf.fi eller sekreteraren.

Produkt Pris Beskrivning
Sångbok 5€ Minns du inte alla sångerna utantill? Vill du ha något där bordssällskapet kan uttrycka sitt (miss)nöje över att du är närvarande? Tycker du om röda saker? Om du svarade ja, så är detta din produkt.
Jojo 3.5€ Jojon den går upp och ner. Du daaa
Manchettknapp, förgylld/försilvrad 21.5€ Smakfull utsmyckning. (Innehåller inte choklad.)
Kokard 30€ TF:s kokard är en kokard som vanligen säljs åt de som har genomgått phuxfostran på TF, är studerande vid Aalto och inte är berättigade att bära teknologmössan. Dessa kan välja att byta ut sin kokard på studentmössan mot TF:s kokard.
Medlemsnål 7€ Nationens fina nål för finare fester.
Skumppaglas 6.5€ Passar bra med halaren. Är tillverkat i plast.
Nationsband 1.7€ Nationens fina band för finare fester.
Halarmärke, TF 2€ Kan sys på halaren. (Lim håller inte så bra.)
Halarmärke, andra 1€ Kan sys på halaren. (Lim håller inte så bra.)
Strumpor, TF 4.5€ Vita tennisstrumpor med ett rött TF-logo på sidan. Tre olika storlekar: 35-38, 39-42, och 43-46.
Tarran 1/3st 0.5€/1.20€ TF-tarran med TF-logo eller annat motiv.
TF-slips 20€ TF-slips med ränder i nationens färger.

Historik

Jubileumsåret till ära har nationen producerat en 150-årshistorik — en högkvalitativ och verklighetsförankrad dokumentation av TF genom tiderna. Historiken bygger förståelse för TF:s och hela teknologsamfundets utveckling från 1870-talet till dagens värld.

Pris för studerande: 20€
Pris för StÄlM eller TFiF-medlem: 28€